Friday 4 November 2011

Bosan ashik kena top up jek..pastu tak dapat duit balik.. tengok cepat!



' Dulu xde handphone(hp) nak hp bila dah ada nak top up plak, bila top up sikit-sikit cepat habis pulak lepas tu bila call line lain dari apa yang kita guna mahal nak mampos!... ' 

Adakah anda selalu mengeluh tentang duit dan apabila masa kecemasan tiada kredit dalam telifon anda. cuba fikir balik duit top up yang dari mula anda beli sampai sekarang jika masih menggunakan telifon tidak kiralah telifon binbit atau pun telifon rumah dapat balik atau pun tidak...rasanya sudah tentu tidak sapa nak bagi balik duit yang kita dah beli tu balikkan..

 JADI FIKIRKAN SEMULA !!

Jadikan handphone anda sebagai aset tambah pendapatan.. seperti mana orang kaya yang memiliki aset seperti rumah sewa, rumah kedai, tanah, dll.. dengan menjadikan aset-aset itu sebagai income kedua.. itulah punca yang kaya bertambah kaya.. yang miskin terus miskin...

Cuma kita yang tidak nampak peluang ini.. Aset ini semua orang dah miliki.. termasuk pelajar sekolah... ialah HANDPHONE..

PERTAMA di Malaysia dan di dunia.. Dengan mengekalkan nombor handphone sedia ada.. Hanya guna sistem enum, pasti kos Postpaid & Prepaid anda sekarang mampu dijimatkan hingga 80%..Wow! Paling best.. sambil-sambil call keluarga, kawan, rakan bisnes, prospek, anda mampu menjana side income 3~4 angka sehari.. Hanya berkongi peluang HEBAT ini dengan kawan-kawan anda. 

APA TUNGGU LAGI CEPAT BERUBAH KEPADA PENGGUNA YANG BIJAK, SAMBIL DAPAT BERCAKAP DENGAN PERCUMA DAPAT DUIT PULAK TU!!! 




                           Untuk maklumat lanjut;


Layari   ke web ini:        http://www.eNumCALL.com/nadiaazwani

No comments:

Post a Comment